با صدور احکام جداگانه از سوی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم: دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری سومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال تعیین شدند

اشتراک گذاری پست

با صدور احکام جداگانه از سوی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم: دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری سومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال تعیین شدند

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در احکام جداگانه ای دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری سومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال را تعیین کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر غلامرضا غفاری در این احکام دکتر عبدالعلی بصیری (رئیس دانشگاه دامغان)، مهندس محمدهادی عسکری (مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم)، دکتر مقداد جاوید صباغیان (رئیس دانشکده هنر دانشگاه دامغان)، دکتر اسداله غلامعلی (عضو هیئت علمی دانشگاه دامغان) و محمدامین بنایی (رئیس اداره فعالیت های اجتماعی وزارت علوم) را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال و دکتر علی رضا رزازیفر(عضو هیأت علمی دانشگاه دامغان) را به عنوان دبیر این دوره از جشنواره منصوب کرد.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در این احکام هنر دیجیتال را نتیجه ترکیب ذوق و قریحه با تکنیک و ابزارهای نوین دانست که می تواند دریچه ای بدیع در خلق معنای هنر ایجاد نماید.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در بخشی از این احکام، برگزاری جشنواره ملی هنرهای دیجیتال را اقدامی به منظور معرفی استعدادها و بروز خلاقیت های جدید ارزیابی کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: در سایه تعامل و هم فکری میان ارکان این جشنواره و دستگاه های همکار زمینه برگزاری هر چه شایسته تر این رویداد فراهم شود.
گفتنی است: سومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال در تیرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه دامغان برگزار می شود.


fa_IRPersian